Avantatges i serveis per a les empreses adherides

La PLATAFORMA AGRO@LIMENTARIA posa a l’abast de les empreses la tecnologia i/o patents que els grups de recerca de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) han desenvolupat en els últims anys.

Objectius:

1. Oferim assessorament, assaig en laboratori o camp, serveis per facilitar la innovació, poder accedir a les últimes tecnologies, per facilitar el control de processos, millorar la comunicació i sostenibilitat de les empreses. Per mitjà de la plataforma agro@limentaria volem afavorir la col·laboració entre el sector tecnològic i el sector productiu.
  2. Aportar solucions innovadores per aconseguir avantatges competitius per a la seva empresa a través de convenis universitat-empresa.
  3. Informació i assessorament sobre fonts de finançament público-privat.
  4. Participar en projectes nacionals i/o europeus amb la UPC.
  5. Incorporar a la UPC com a soci tecnològic per aconseguir projectes del CDTI.
  6. Tracte preferent en tota l’oferta de cursos de formació a mida.
  7. Accés a la borsa d’estudiants en pràctiques per les empreses.
  8. Treballs final de grau en temes d’interès de l’empresa.
  9. Accés a la borsa de titulats amb perfil que s’ajusti a les necessitats de la seva empresa.
  10. Tutorització i doctorat industrial. Finançat per la Generalitat.
  11. Accés amb les condicions especials als espais del Parc de la Recerca i Innovació de la UPC.
  12. Participar gratuïtament en les activitats que s’organitzen per fomentar les sinèrgies col·laboratives entre empresa i UPC, per tal de conèixer oportunitats de negoci i innovació.

ADHEREIX-TE!