Jornada “Avenços de l'espectrometria de masses per al control de la seguretat i l'autenticitat dels aliments”. 14 de novembre de 2013

Organitzat per un dels Grups de Recerca de l’INSA·UB Campus de l’Alimentació de Torribera (Sta Coloma de Gramenet, Barcelona)

El proper dia 14 de novembre tindrà lloc al Campus de l’Alimentació de Torribera la jornada “AVENÇOS DE L’ESPECTROMETRIA DE MASSES PER AL CONTROL DE LA SEGURETAT I L’AUTENTICITAT DELS ALIMENTS” organitzada pel grup de recerca de l’INSA-UB, ubicat al Campus de l’Alimentació, ”Vins, Aromes i Factors de Qualitat d’Aliments i Begudes” (Dep.Nutrició i Bromatologia, UB) i pel Laboratori d'Espectrometria de Masses/contaminants orgànics (IDAEA-CSIC).
La jornada va adreçada a investigadors, estudiants, empreses i entitats del territori català. L’objectiu és difondre els avenços de l’espectrometria de masses per al control dels aliments, i afavorir i promoure les interaccions entre grups de recerca, empreses i entitats del sector.

Si esteu interessats en assistir-hi si us plau ompliu el formulari de registre que trobareu a formulari inscripcio. La jornada té un cost de 40€ per als professionals i és gratuïta per estudiants. Condicions especials per a més participants d'una mateixa institució i per a empreses, consulteu a cpaterna@ub.edu (9340 20908). Aquest preu inclou documentació, el dinar i els cafès.

Els participants a la jornada podran presentar treballs de recerca en format pòster i resums.

Format pòsters: 70 cm x 100 cm (S’acceptaran un màxim de 30 pòsters)
Format resums: word, Arial 10, interlínia 1,5. Títol, autors, adreça i resum. Màxim 300 paraules. Termini de recepció dels resums: 8 de novembre 2013.

El termini d’inscripcions finalitza el 11 de novembre

Pagament Inscripcions
:

Cal fer la transferència a nom de “Inscripció ” i posar el nom i cognoms de l’assistent.

El pagament s’ha de fer efectiu a: Beneficiari: Universitat de Barcelona, Campus de l’Alimentació de Torribera.

Totes les inscripcions han d’anar acompanyades del comprovant de pagament per a assegurar la plaça a la jornada. Podeu enviar el comprovant d’ingrés per correu electrònic a
jornada espectrometria de masses ,14 de novembre Campus de l’Alimentació de Torriberacpaterna@ub.edu . Si necessiteu factura si us plau ho indiqueu a l’apartat indicat al formulari o per correu electrònic.

icon pdf Programa