Ja es pot consultar el document de Nutrició i Ciència i Tecnologia dels aliments redactat per Abel Mariné i Ivan Margarida.

Benvolguts/des,

En el marc del projecte dels Reports de la recerca a Catalunya (2003-2009), ja es pot consultar el document de Nutrició i Ciència i Tecnologia dels aliments. L'informe ha estat redactat per Abel Mariné, professor de la Universitat de Barcelona (UB) i membre de la Secció de Ciències Biològiques de l'Institut d'Estudis Catalans, i Ivan Margarida. Les dues edicions anteriors dels Reports (1990-1995 i 1996-2002), que van comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, es poden consultar a text complet al lloc web de l'IEC.

Els investigadors de l'àrea de Nutrició i Ciència i Tecnologia dels aliments tenen un període d'un mes, és a dir fins el 20 de febrer de 2015, per a deixar un comentari al Bloc de l'Observatori de la Recerca (OR-IEC) o enviar un correu electrònic a l'OR-IEC (or@iec.cat). Un cop finalitzat el període de debat públic, els redactors de l'informe estudiaran els comentaris rebuts i tancaran definitivament el text, que serà preparat per editar.