Venta i promoció de vins i begudes espirituoses

Es pretén que l'alumne adquireixi els coneixements necessaris per dominar les característiques especials que concorren en la venda del món del vi, i de les begudes espirituoses, sense considerar les cerveses, les característiques de fabricació, distribució i venda són absolutament diferents a les considerades en aquest seminari. L'alumne coneixerà el mercat nacional del vi, els mercats nacionals més importants tant en elaboració i criança, i especialment els mercats de consum en diverses zones del món. Especialment es consideraran les zones d'elaboració nacional, (DO i paral·leles) i els elaboradors més interessants, no només per les seves característiques organolèptiques, sinó, també les seves estratègies de vendes, presentacions etc. De la mateixa manera, l'alumne coneixerà les diverses formes de distribució, venda, publicitat i promocions de venda, així com a imatge i presentacions del vi, participació en fires, els crítics internacionals, guies de vins que condicionen la categoria dels elaborats, la funció dels sommeliers, revista i premis vinícoles i la força dels elaborats anomenats "famílies" i / o "terroirs". Especial atenció tindrà les tècniques de vendes, les tècniques de tancament de vendes i tot el relacionat amb el funcionament del Departament Comercial de cellers i criadors, així com la composició de campanyes de publicitat i / o promoció de vendes.

• Principis bàsics:
    • Elaboració vins i derivats
    • Denominacions d'origen. Característiques.
    • Classificacions
  • Importància econòmica, logística i mercats.
  • La màgia del vi.
  • Vendre beguda, vendre plaer.
  • Anàlisi del mercat, marques, fonts primàries i secundàries.
  • El Màrqueting emocional aplicat a aquest sector.
  • Com elaborar un pla de màrqueting estratègic per a aquest sector.
  • Vendre és una guerra:
    • Campanyes de venda
    • Equips de venda: el soldat modern, el venedor actual
    • Preparació de visites d'alt rendiment
    • Vendes a presión
    • Conquerir clients i mantenir
    • Recuperació de clients
  • Gestió i planificació d'ofertes.
  • Organització d'esdeveniments: tasts, visites, atenció clients ...
  • Nocions de publicitat, imatge corporativa i comunicacions als Gestors Internacionals i Crítics del món del vi.

Horari: 24 hores repartides. Divendres de 18:00 a 22:00h.
    Preu: Preu no socis 355 €
    Lloc: A consultar

Contacta per a més informació