Producció i transformació dels aliments

Curs de calibració d'equips d'aplicació de productes fitosanitàris
Objectius: Explicar els principals aspectes claus per a una bona calibració dels equips d'aplicació de productes fitosanitaris incloent part teòrica i pràctica.
Curs de tècniques d'aplicació de productes fitosanitàris
Objectius: Aprofundir en les tècniques d'aplicació de productes fitosanitaris i la seva millora. Observacions: El programa del curs es pot adaptar a les necessitats dels participants.
Curs de bones pràctiques agrícoles en l'aplicació de fitosanitàris
Objectius: Explicar les principals bones pràctiques agrícoles en l'aplicació i manipulació de productes fitosanitaris per reduir la contaminació puntual i difusa de les aigües.
Optimització de costos d'envàs i embalatge
Objectius: Aprendre a identificar punts de millora en la cadena de subministre de packaging , sistematitzar el procés d’optimizació de materials d’envas i embalatge i processos d’envasat i auxiliars a través d’eines basades en re-enginyeria de materials i processos, optimitzar el proces de compra de material d’envas i embalatge: gestió de compres per categoríes i posta al día de les tendencies i alternatives d’envasat actuals.
Especificacions tècniques, processos d'homologació i mètodes d'assaig d'envasos i embalatges
Els recobriments de nanotecnologia com agents protectors i facilitadors de la neteja i higiene
Objectius: Donar coneixements específics d’implantació d’APPCC i Pre-requisits a la Indústria Alimentària de la carn i del peix, tenint en compte les característiques de cada línia de processat en fresc i congelat. Valoració dels paràmetres de frescura i canvis químics i bacteriològics postmortem. Controversia en l’ús d’additius permesos per la legislació vigent. L’ús de les diferents tecnologies: envasat al buit i atmosfera modificada per aconseguir productes de millor qualitat, allargar la vida útil i minimitzar-les pèrdues econòmiques. També es tractaran noves tecnologies com: radiofrequències, microones, i altes pressions hidrostàtiques.
Venta i promoció de vins i begudes espirituoses
Es pretén que l'alumne adquireixi els coneixements necessaris per dominar les característiques especials que concorren en la venda del món del vi, i de les begudes espirituoses, sense considerar les cerveses, les característiques de fabricació, distribució i venda són absolutament diferents a les considerades en aquest seminari. L'alumne coneixerà el mercat nacional del vi, els mercats nacionals més importants tant en elaboració i criança, i especialment els mercats de consum en diverses zones del món. Especialment es consideraran les zones d'elaboració nacional, (DO i paral·leles) i els elaboradors més interessants, no només per les seves característiques organolèptiques, sinó, també les seves estratègies de vendes, presentacions etc. De la mateixa manera, l'alumne coneixerà les diverses formes de distribució, venda, publicitat i promocions de venda, així com a imatge i presentacions del vi, participació en fires, els crítics internacionals, guies de vins que condicionen la categoria dels elaborats, la funció dels sommeliers, revista i premis vinícoles i la força dels elaborats anomenats "famílies" i / o "terroirs". Especial atenció tindrà les tècniques de vendes, les tècniques de tancament de vendes i tot el relacionat amb el funcionament del Departament Comercial de cellers i criadors, així com la composició de campanyes de publicitat i / o promoció de vendes.
Gestió de la comunicació en l'alimentació
OBJECTIUS: Al final del curs l'alumne ha de ser capaç de gestionar correctament les accions comunicatives, per la qual cosa es pretén: Formar a l'assistent en els fonaments teòrics imprescindibles, per desenvolupar una òptima gestió de la Comunicació, comprendre i prioritzar la importància de les diferents tècniques i recursos disponibles, al seu abast en l'actualitat, saber aplicar els mateixos en les diferents situacions conjunturals del seu entorn competitiu, analitzar les conseqüències de les seves decisions en l'àmbit de les possibilitats comunicatives de la seva empresa, aprendre a avaluar, els pros i contres de les polítiques comunicatives i els seus corresponents resultats, crear i desenvolupar plans d'acció comunicatius específics, millorar o rectificar praxi de Gestió errònies.
Direcció de ventes en el mercat alimentari
OBJECTIUS: Amb aquest programa es potenciarà les habilitats necessàries per a atendre les funcions del director de vendes: Dirigir amb eficiència a l'equip de vendes, dissenyar la xarxa de vendes més adequada per al seu producte, fomentar al venedor consultor, motivar el seu equip amb un sistema de remuneració just, fidelitzar els seus clients.
Metodologia d'anàlisi sensorial
Objectius: El curs de metodologia d'anàlisi sensorial té per objectiu aportar les eines de base necessàries per desenvolupar un panel de tast professional. El curs pretén formar un director de panel de tast que sigui capaç de coordinar les activitats d'entrenament dels panelistes, així com desenvolupar les sessions d'anàlisi sensorial i analitzar i interpretar els resultats. Alhora, el curs té per objectiu donar una formació de base als panelistes sobre els procediments de l'anàlisi sensorial.
Fitomillorament Participatiu (FP)
Objectius: El curs es centrarà en comprendre les bases de la millora genètica vegetal i formar a professionals capaços de dirigir processos de selecció participativa. Amb els coneixements assolits en el curs els alumnes hauran de ser capaços de dissenyar els seus propis progames de millora genètica vegetal i implementar-los en la seva àrea de producció.
Màster en Tecnologies Facilitadores per a la indústria alimentària i de bioprocessos (KET4FOOD)
Màster en Millora genètica Vegetal