Conferència sobre Alimentació i evolució humana. Dimarts 17 de gener

Benvolgudes i Benvolguts,

En el marc del Centenari de l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona, ESAB, el Clúster Agro@limentari UPC es complau a convidar-vos el dimarts 17 de gener, a les 17:00 h, a la Sala de Graus de l'ESAB, a la conferència

Alimentació i evolució humana

a càrrec del Sr. Eudald Carbonell, Doctor en geologia del quaternari per la Universitat Pierre et Marie Curie i en història per la Universitat de Barcelona.

Seguidament tindrà lloc la taula rodona amb el tema "La seguretat alimentària del Segle XXI", moderada per la professora Mercè Raventós i en la que hi participaran el Sr. Abel Mariné (UB), el Sr. Eduardo Mas (Codorniu) i el Sr. Josep Mestres (Silliker).

Desitjant que sigui del vostre interès i esperant poder-vos saludar personalment, rebeu una cordial salutació.

Montserrat Pujolà
Promotora

darrera modificació: Novembre 2013

Notícies

RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Departament Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia.